Avatar billede linda_hansen Nybegynder
29. november 2011 - 23:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

- trådløst netværk

Jeg sidder med min datters toshiba satelite bærbare pc, med windows vista, den kan pludselig ikke finde trådløse netværk, hverken hos hende selv eller hos mig, når jeg starter den op skriver den at der er fundet ny hardvare, og der skal installeres driver til denne, noget ethernet controller, kan det være det der er i vejen og hvor finder jeg den driver?? når jeg kigger under netværkskort kan jeg, på min egen pc, se at der er 2, et realtek RTL8102E family, og et realtek RTL8187B trådløs, men på min atters er der kun family, er det der problemet ligger og hvordan får jeg løst dette
Håber i kan hjælpe

linda
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
03. december 2011 - 10:27 #2
hej cyberspace

nu har jeg prøvet at downloade driver men nu siger den at der ikke er et trådløst netværks kort i computeren, men den har kørt trådløs hele tiden, indtil der blev ryddet op på den, så virkede det ikke mere
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
04. december 2011 - 23:43 #3
så fik jeg den til at virke... takker