Avatar billede Miguel_Posada Nybegynder
04. januar 2012 - 23:54 Der er 3 kommentarer

Webdesigner

Hej Alle!

Vi er en virksomhed der ønsker en graffiskdesigner til at udforme designet på vores hjemmeside.

Du skal bo i københavn eller have mulighed for komme hertil.

Kontakt mig på mail: mohamedfaiz@live.dk

Pris = rimelig
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2012 - 02:15 #1
Hvis I ikke finder nogle kvalificerede folk og er villige til at overveje en webdesigner på Fyn, så melder jeg mig gerne :-) Hvis vi ikke kan mødes, så kan vi vel holde et møde over Skype?
Avatar billede tobrukDk Novice
05. januar 2012 - 06:28 #2
Jeg kommer ind fra stor københavn og er i ganr med uddannelse til at kun kode hjemmesider ..  men jeg er ikke den super bedste til photostop er det okay eller hvad ?? Og hvad er det for et firme ??
Avatar billede Partnerdesign Nybegynder
07. januar 2012 - 15:55 #3
Hej.

Vi er i København i næste uge og er klar til at tage et møde med jer.

http://partnerdesign.dk

Tag et kig

God dag

- Emil