Avatar billede little_kim86 Nybegynder
08. januar 2012 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hent automatisk EPG i EyeTV 3

Jeg har et Mac Mini til at stå som fungere som medie center hvor EyeTV og tuner er installeret.
I EyeTv er det sådan at man selv skal bede op at opdatere EPG'en hver gang og nu leder jeg så efter en måde at automatisere dette på.
Jeg kender godt til Apple Automator og hvordan man ligger arbejdsgange ind i Ical, men kan simpelthen ikke får den til at opdatere program guiden automatisk.

Håber der er nogle af jer kloge hoveder derude der kan løse mit problem med noget automator, applescripts eller noget helt andet...

Med Venlig Hilsen Kim
Avatar billede egonspock Seniormester
08. januar 2012 - 16:10 #1
Hmm min EPG opdaterer da ganske automatisk i EyeTV 3. (version 3.5.4(6789)) Har du opdateret den for nyligt og har du prøvet at slette plist-filen i bibliotek/Preferences, hvis det ikke er nok?
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
08. januar 2012 - 17:12 #2
Er det ikke fordi at du bruger dit til at se TV på? Jeg bruger kun min til at optage engang i mellem og se TV remote... Men kommer nogle gange ind i programmet og så står der ikke noget i EPG'en...
Avatar billede egonspock Seniormester
08. januar 2012 - 18:32 #3
Ah, jo, den kører konstant. - så kan jeg ikke umiddelbart hjælpe videre, sorry.
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
23. januar 2012 - 11:13 #4
Svar