Avatar billede tintir Nybegynder
02. februar 2012 - 20:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan man laver en gratis server.

Hej alle eksperter. Jeg spørger jer om i ved nogle steder hvor man kan oprette en server gratis uden man skal betale for den. Jeg har nemlig nogle problemer med minecraft servere og alt det.
Hvis i er søde så hjælp mig, hvis ikke så hjælp mig alligevel.

Vil gerne have det rigtige svar hurtigst muligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2012 - 20:37 #1
hvad vil du have, serveren skal kunne? en blog kan du lave på wordpress gratis.
Avatar billede kjeldsted Novice
02. februar 2012 - 20:43 #2
Altså hvis du vil have en server stående til at hoste spil server og sådan så skal du nok regne med det kommer til at koste. Det er ret omkostningsfyldt at have en server stående til det formål.
Hvis du blot vil have en hjemmeside kommer det lidt an på hvad du tænker dig af denne side. Som claes57 er inde på kan du fx. få en blog hos wordpress ganske gratis.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
03. februar 2012 - 16:24 #3
Hejsa
jeg står selv med planer om fast lille server og fast internet adgang.
Hvad skal du bruge :

minecraft?

Andre spil?

hosting? af teamspeak mm
http://www.teamspeak.dk/

de her har servere stående proff og gamer..
http://www.gamelaunch.dk/

Med "gratis" / privat server stående kan man ikke regne med det samme opsætning og teknik og muligheder. især ikke  lav ping og stort set ingen forsinkelse-
Vores oppetid er 99,9%. Dette vil ikke kunne garanteres
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
03. februar 2012 - 16:26 #4
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
03. februar 2012 - 16:26 #5
det er en guide til at lave minecraft server
Avatar billede tintir Nybegynder
03. februar 2012 - 17:46 #6
Jeg har haft tjekket den guide. Der er en programmoer som siger at jeg skal have en server foer jeg kan have en minecraft server. Via den server jeg gerne vil have skulle jeg kunne finde en kode til en minecraft server. Saa det skal vaere en server der skal have en minecraft kode.
Avatar billede tintir Nybegynder
08. februar 2012 - 19:41 #7
Problemet er at den hjemmeside jeg bruger til (www.minecaftforfree.com) der skal jeg ikke købe spillet. Så jeg sætter den offline. Men en af mine venner har den også på offline og der kan jeg endda komme ind. Hvad er problemet der?

Tak for den tid i gider at bruge her på tråden.
Avatar billede tintir Nybegynder
29. juni 2012 - 20:01 #8
Jeg fandt ud af noget på et forum. Men tak for alle jeres bud.