Avatar billede niklask Nybegynder
27. februar 2012 - 16:22 Der er 1 løsning

FileUpload og Surftown

Hej.

Jeg er ved at lave et CMS system, og alt virker - bortset fra fil upload. Jeg bruger SPAW2 (www.spaweditor.com). Det virker fint lokalt, men når jeg uploader siden til min surftown server, virker det ikke.

Jeg lavede derfor en fil upload selv, som også virkede lokalt, men igen - når jeg prøver den på serveren vil den ikke.

Jeg går ud fra det har noget med skriverettigheder at gøre, og har søgt igennem hele Surftowns support, og flere sider på Google. Kan ikke finde noget.

På forhånd tak.
Avatar billede niklask Nybegynder
29. februar 2012 - 13:36 #1
Løsning:

Ændre Pipeline Mode til Classic istedet for Integrated.