Avatar billede Rune Sommer Mester
26. marts 2012 - 01:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Se genudsendelser på DR2 - kan man det

Jeg har netop set en genudsendelse på DR2:
www.dr.dk/DR2/S/Sjael_videnskab/De+seks+afsnit.htm
(Program 1).

Nu kunne jeg godt tænke mig at kunne se udsendelsen igen - og endvidere dele online-linket med nogle andre.
Men efter lang tids søgen på DR's hjemmeside og yderligere lang tids google'ing har jeg ikke fundet noget der fortæller mig, om det er muligt.

Derfor er spørgsmålet:
Kan jeg se gamle udsendelser fra DR2 på nettet?
Kan jeg se den specifikke udsendelse i linket ovenfor?
Hvordan?
Avatar billede zoso Novice
26. marts 2012 - 02:21 #1
Du kan se et udvalg af genudsendelser på DR2 på DR's hjemmeside. Desværre er programmet "Sjæl og videnskab" ikke en del af dette udvalg. Se DR2's programmer her. http://www.dr.dk/DR2/Undersider/20100127112807.htm

"Det er ikke længere muligt at gense programserien Sjæl og videnskab her på sitet, men programmerne genudsendes på DR2 fra d. 25. marts 2012 og seks uger frem."

Overstående er fra denne side - se nederste højre hjørne.
http://www.dr.dk/DR2/S/Sjael_videnskab/De+seks+afsnit.htm
Avatar billede Rune Sommer Mester
26. marts 2012 - 02:28 #2
Tak for hurtigt svar (sagde den ene natteravn til den anden :D )

Og øv også! Så må jeg i byen og høre, om der tilfældigvis er nogen der har optaget programmet.

Men læg et svar - pointsene er dine.
Avatar billede zoso Novice
26. marts 2012 - 02:33 #3
/zoso
Avatar billede kjeldsted Novice
26. marts 2012 - 06:41 #4
De fleste egenproducerede DR udsendelser plejer at kunne findes på www.dr.dk/nu. Dog ligger denne udsendelse ikke dér. Måske giver følgende tekst en forklaring. Den er copypasted fra det link du selv skrev.
Det er ikke længere muligt at gense programserien Sjæl og videnskab her på sitet, men programmerne genudsendes på DR2 fra d. 25. marts 2012 og seks uger frem.
Avatar billede kjeldsted Novice
26. marts 2012 - 06:43 #5
What... Først står der at der ikke er nogle kommentarer. Når man så skrive én er der pludselig tre andre...!?!? Wierd!
Avatar billede Rune Sommer Mester
26. marts 2012 - 11:32 #6
Jeg har før oplevet, at Eksperten går lidt 'kold' om natten. Nogen gange kan jeg ikke se, at jeg lige har skrevet et indlæg. Og andre gange kan jeg heller ikke se andres indlæg (om natten) selvom jeg har fået 3 mails om nye indlæg.

Tidligere havde de helt lukket ned for at oprette og svare på spørgsmål i perioden kl. 03.00 til 06.00 - men i dag er der stadig åbent for disse ting. Under forudsætning af, at det er tilfældigt om man kan se hvad man/andre skriver.