Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 20:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hastighed på internetforbindelse?

I forbindelse med en brugerundersøgelse på Steam, så blev jeg spurgt om hvad min internetforbindelse er, og jeg havde følgende svarmuligheder:

Modem - 63,6k
Modem - 56k
ISDN - 112k
DSL > 256k
DSL > 768k
T1 > 1M
DSL/kabel > 2M
LAN - 10M

Jeg ved dog aldrig hvad jeg skal vælge når jeg bliver spurgt om sådan noget, for jeg aner ikke hvad min internetforbindelse er. Mit internet kommer via et stik jeg sætter i computeren, som er forbindet til et stik i væggen. Hvad skal jeg vælge når jeg bliver spurgt om sådan noget, og er der nogle steder jeg kan tjekke det?

På forhånd tak for svaret/svarene!
Avatar billede a62681 Nybegynder
01. april 2012 - 20:35 #1
http://borger.itst.dk/verktojer/bredbaandsmaaleren

Tjek din hastighed her, så bliver du lidt klogere. Og et stik i vægen direkte til din pc, så vil jeg kalde det LAN. (Local Area Network)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 21:17 #2
Du kan roligt vælge den sidste (LAN - 10M).. Jeg er næsten 100 på at det er det du har :)

- Daniel Stuhr
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 23:44 #3
Tak for svar begge to, vi har haft om LAN i IT i skolen, så tænkte at det sikkert var det, men jeg var ikke helt sikker :)
Avatar billede a62681 Nybegynder
02. april 2012 - 00:01 #4
Svar :o)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 13:52 #5
Så lidt