Avatar billede irminger Praktikant
08. april 2012 - 00:34 Der er 2 kommentarer

Magento - oversættelse til dansk fejler

Hej

Jeg har en kedelig udfordring og mangler lidt input - jeg har lavet en lokal installation af Magento, og ønsker at bruge den danske sprogpakke - installationen sker via Magento connect manager hvor jeg peger på "extension key" - og vælger proceed til til lave installation.

Resultatet bliver at den henter pakken hjem (ses i consol vinduet) og så kommer den ellers ikke videre. Efterfølgende er min database smadret og jeg har hverken frontend eller backend interfacet oppe at køre. Nogen der har erfaringer her.

Jeg kører det under en wamp server.

på forhånd tak

irminger
Avatar billede irminger Praktikant
08. april 2012 - 00:41 #1
Yderligere info:
dette er hvad konsolvinduet står med:

Checking dependencies of packages
Starting to download Locale_Mage_community_da_DK-1.6.0.0.tgz ...
...done: 157,831 bytes

og så sker der bare ikke mere :(
Avatar billede irminger Praktikant
08. april 2012 - 00:53 #2