Avatar billede starinsky Praktikant
16. april 2012 - 12:19 Der er 3 kommentarer

Hvordan accepterer man et svar på experten.dk?

Da det tilsyneladende ikke er muligt at skrive til experten.dk's webmaster, er jeg nødt til at spørge om der er en bruger der ved hvordan man accepterer et svar. I vejledningen står at man blot skal sætte et flueben i boksen "Accepter svar" og derefter acceptere svaret i den boks der kommer frem. Men der kommer overhovedet ingen bokse frem når jeg sætter mit flueben - og hvad gør man så.

Det virker hverken i Firefox eller IE
Avatar billede KHHP Juniormester
16. april 2012 - 12:28 #1
du skal bede den person der har løst dit problem om at lægge svar. Svar er markeret med gult højre side af den grå linje.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. april 2012 - 12:29 #2
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.
Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Kommer der ikke et svar inden for 8 til 10 dage så lægger du selv et svar som du så acceptere.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Har du fået lukket et spørgsmål ved en fejltagelse hvor en hjælper skulle have haft point, skal du oprette en ny tråd med point til ? og her lægge et link  til den nye tråd, i den nye tråd lægger du et link hertil så man kan se hvor point kommer fra.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. april 2012 - 14:58 #3