Avatar billede IversenM Novice
14. maj 2012 - 17:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem! Thomson TG712

I min lejlighed har vi en Thomson TG712 router.

Den er nu begyndt at blinke Amber ved Power lampen og Green ved Ethernet lampen, og den er ikke til at finde på det trådløse.

Det sker ingen ændring når jeg slukker og tænder igen, eller når jeg trykker på reset. Har holdt den inde i et godt stykke tid.

Har ikke kunne finde en løsning i manualen.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 18:26 #1
Har du sat den ordenligt til? Hvis du har så prøv at tag og ring til din internet udbyder. For det kan være at de ikke har registeret din router i nu.
Avatar billede IversenM Novice
14. maj 2012 - 20:07 #2
Den har fungeret helt fint i lang tid, så den er sat ordenlig til og den er registreret.

Forbindelsen faldt simplethen fra en aften.
Avatar billede IversenM Novice
28. juni 2012 - 01:10 #3
Løst