Avatar billede b0is Nybegynder
26. juni 2012 - 10:15 Der er 6 kommentarer

Uge gammel MSI ge70 går i blå skærm og løs forbindelse til netværd (60 point gives!!!!!)

Goddag.. Som nogen af jer nok kan huske, har jeg købt denne MSI ge70, som jeg nu synes var en god computer. Computeren er købt hos sharkgaming. Jeg bestilte den, d. 18/6, havde computeren d. 19/6 - Så servicen fejler ikke noget.. Indtil videre hvertfald!

Når.. Som sagt. Jeg sad og spillede lan igår, da jeg havde problemer med det trådløse netværd stort set hele dagen.. Jeg kunne ikke spille CSS, så jeg valgte at gå ind og resette netværket i 5-10 minutter + slukke min computer den tid.

Det skal så også lige siges: Vi havde 4 computere tilsluttet + min.. Det var KUN min der var problemer med. (Vores router er 2-3 mdr. gammel)

Det virkede så.. Men. Problemet opstod så igen. Og igen.. 4-5 gange på en dag. 1-4 timers mellemrum.

Sent på aften begyndte min computer så at opføre sig rigtig mærkeligt! Computeren gik i blå skærm, og skrev et eller andet med at den havde fundet en fejl.. Jeg Googlede så lidt, at det kunne være netværkskort, eller en fejl i bundkort, varmeproblemer eller ligende.

Jeg virus scannede så hele maskinen.. For hvem ved. Det kunne være en virus.

(Det skal lige siges. Hvergang jeg forlader min PC. Skal ud og spise, ryge eller lignende, sætter jeg den der køler-knap til, så hele systemet kan blive kølet ned)

Nogen der har en idé om hvad det kan være? Synes jeg har kommet med alle detaljer :/
Avatar billede b0is Nybegynder
26. juni 2012 - 10:40 #1
Har skrevet med Sharkgaming, og de sagde en geninstallation muligvis  ville virke...
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. juni 2012 - 10:48 #2
Du har en uge gammel laptop, der er problemer med og skriver til et forum for hjælp??? Er det ikke bare at aflevere den, der hvor den er købt?
Avatar billede b0is Nybegynder
26. juni 2012 - 11:57 #3
Det er sku da klart jeg skriver for at høre hvad det der blue screen er for noget.. men jeg skal installere windows forfra, så skulle det være løst.. Hvis ikke skal den afleveres.
Avatar billede b0is Nybegynder
26. juni 2012 - 11:57 #4
Men du fortjener ikke 60 point for det der !
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. juni 2012 - 12:37 #5
Jeg samler ikke på point, fortjent eller ej ;o) Du lukker ved at lægge et svar selv og acceptere dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket.

Desuden har vi ikke en chance for at vide hvad fejlen kan være, da du ikke skriver en BSOD kode med.

Men de mest almindelige fejl, er hvis du f eks har installeret et program og der er gået ged i den eller driverne årsager BSOD. Ellers hardwarefejl, men det kan være lige fra RAM til jeg ved ikke hvad.

Kommer fejlen igen efter geninstallation, er det formodentlig en hardwarefejl og skal indleveres.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. juni 2012 - 12:43 #6
PS.
Og du behøver ikke at skrive hvor mange point du giver, da det alligevel vises sammen med overskriften. Bare et tip.