Avatar billede ngr Praktikant
11. december 2012 - 23:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en mailing liste

Har en hjemmeside, som kan bruges
Avatar billede ngr Praktikant
12. december 2012 - 00:08 #1
Glemte at skrive, at det skal være så enkelt som muligt, ikke noget med til- eller framelding. Forestiller mig, at der bare skal være en txt-fil, hvori jeg skriver dem, der skal sendes til.
Avatar billede Panen Nybegynder
12. december 2012 - 09:30 #2
Forstår ikke helt?

Du kan vel bare lave en txt-fil og begynde og skrive? :)
Avatar billede falslun Nybegynder
12. december 2012 - 20:01 #3
Jeg er ikke helt sikker på hvad du spørger om, men jeg kan varmt anbefale MailChimp, det er super nemt, gratis og med vanvittigt mange muligheder.

Her kan du i hvert fald oprette maillister.

www.mailchimp.com

Held og lykke! :)
Avatar billede ngr Praktikant
15. december 2012 - 15:09 #4
x
Avatar billede fitness-udstyrdk Nybegynder
19. januar 2013 - 22:14 #5
Jeg bruger ubivox til dette på dbot.dk og det fungerer glimragende, det koster lidt pr. måned men dejlig nemt at administrere sine nyhedsbreve og nemt at integrere på sin side!