Avatar billede Kynaeb Nybegynder
19. december 2012 - 09:17 Der er 2 kommentarer

Bliver smidt af nettet hvert minut

hej. jeg har lige så lige købt en ASUS K55V men når jeg bruger den i skolen bliver jeg smidt af nettet det er en proxy server alle mine drivere er opdateret og alle andre opdateringer er installeret
jeg bliver smidt af netter sådan cirka hvert minut
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
19. december 2012 - 09:39 #1
det ser ud til at virke nu ved ikke hvad der er sket, men jeg vil alligevel gerne have et svar hvis det nu skulle ske igen
:)
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2012 - 10:02 #2
er du logget ind på skolen net og den stadig gør det skal du gå til administratoren af skolens netværk og lade ham se på det

kunne bare være en indstilling af dine rettigheder

m.v.h