Avatar billede kimwright Nybegynder
17. januar 2013 - 21:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Langsom trådløs lan overførsel

Hej Eksperter.

Jeg har et underligt problem med mit trådløse.

Har en Netgear 3000 router (yousee) og har en Zyxel NBG460N som accespoint.

Problemet er - når jeg overføre fra bærbar til stationær, kører det med ca. 300kbs ( peaker så nogen gange til 2mb/s ) men hvis jeg derimod overføre fra stationær til bærbar, kører den med minimum 2mb/s.

Alle driver, firmware, instillinger på netværkskort er opdateret. hvis jeg overføre gennem min yousee router - så kører det stabilt fra den bærbare altså med minimum 2mb/s.

nogen forslag til dette?
Avatar billede dani5927 Nybegynder
17. januar 2013 - 21:30 #1
Vil gætte på at et trådløst netkort ikke har lige så stor upload som et normalt netkort.

Derfor vil det altid gå hurtigere fra lan til trådløs end omvendt
Avatar billede kimwright Nybegynder
17. januar 2013 - 22:19 #2
Som jeg skrev - så er hastigheden acceptabel når jeg kører på Netgear routerens trådløse - men når jeg kører over accespointet går det i langsomt :(
Avatar billede kimwright Nybegynder
29. januar 2013 - 13:38 #3
lukker her.