Avatar billede duvander Juniormester
30. januar 2013 - 22:51 Der er 2 kommentarer

CMS hjemmeside med dankort betaling

Hej eksperter

Jeg står og mangler en der kan og har lyst til at stå for det tekniske job på en butik på nettet.

I grove træk skal ejeren kunne ligge billeder og varen til salg på nettet og kunden skal kunne betale med dankort.

Den skal være klar 1. Marts.
Interesseret så skriv.?
Avatar billede donslund Nybegynder
31. januar 2013 - 08:45 #1
Hvorfor ikke vælge et allerede udviklet system? HostedShop kunne være en mulighed. Alt virker out-of-the-box.

Skriv pb, hvis du skal bruge hjælp / mere info.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 04:51 #2
det kan ikke laves inden 1 marts medmindre du snakker med et prof firma.
der er alt for meget der skal laves, det tager tid.

så hellere som han sagde, køb et system.

udvikling tager længere tid, med sikkerhed og alt muligt :)