Avatar billede DanielPermien Nybegynder
04. februar 2013 - 23:54 Der er 1 kommentar

fejl 404 på egen 123hjemmeside

Min ven har haft  http://www.gloster-fancy.dk/ på 123hjemmeside i mange år og nu siger den pludselig fejl 404 når min ven skal ind og se på den. Han har fået en ny pc, men siden har kørt fint på den i 2 måneder.

hvad gør jeg for at han kan se siden igen?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. februar 2013 - 00:07 #1
Siden virker jo umiddelbart fint, så det er nok et midlertidigt problem med siden der har forårsaget 404 fejl. Hvis han stadig ser den kan det skyldes browserens Cache.

Løsning: Tøm cache.

Internet Explorer: Tryk på "alt", gå ind i værktøjer -> Internetindstillinger. Under historik, vælg slet, og vælg at slette midlertidige internet filer

Firefox: Tryk på "alt", gå ind i værktøjer -> Ryd historik. Vælg "altid", og sæt hak i cache/midlertidige filer, tryk slet.

Beklager hvis navngivningen ikke helt passer, men sidder med en engelsk version af IE og Firefox.