Avatar billede ChristinaBSH Nybegynder
18. marts 2013 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min shop ser ikke rigtig ud i IE!!

Hjælp! Toppen i min webshop ser helt forkert ud i IE9 og ældre (IE10 fungerer fint) og Safari/Firefox ser også fint ud....

Jeg har en Dandomain løsning, der lige er opgraderet til webshop8, inden det så det fint ud i alle browsere...jeg har ændret i designet, men ikke meget, så jeg kan ikke se hvad der har gjort at det ikke virker længere i IE....er der en doctype jeg kan bruge evt. der kan løse mit problem???

Vh
Christina

shoppen er www.bambootier.com
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. marts 2013 - 10:37 #1
Du har flere head og body tagger.
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. marts 2013 - 10:40 #2
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 10:46 #3
Hej Christina

Jeg ved ikek hvor meget du selv kan styrer, men som andre nævner, så er flere head og body tags ikke en særlig en god ide og især IE vil i ældre versioner ikke forstå dette.

Jeg kan se at der i koden er rigtig mange tags som er unødvendige, derfor jeg spørger hvor meget kan man selv styrer af koden, for den burde blive forenklet og gjort mere "ren".

Hvis det er kan jeg godt hjælpe dig med at se nærmere på koden og gøre den pænere og se om vi ikke kan afhjælpe problemet med fejlene i IE samtidig.

Du kan fange mig på osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede ChristinaBSH Nybegynder
19. marts 2013 - 09:39 #4
Hej, så blev problemet løst. IE kunne ikke finde ud af at jeg har højre justeret tabellerne i toppen...efter jeg har midter justeret dem ser det ud som det skal ..Tusind tak for jeres indlæg! Jeg kigger lige på pointgivningen lidt senere i dag. Tak