Avatar billede smadderdk Nybegynder
19. marts 2013 - 10:08 Der er 5 kommentarer

strømforsyning nummer 2

Hej jeg vil høre om der er nogle der ved hvilke ledninger jeg skal kortsluttes på 24 bens stikket så min nye strømforsyning kan levere strøm til mit grafikkort. den gamle strømforsyning er stadig koblet til mit bundkort da den er udstyret med et 16 bens stik.

På forhånd tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. marts 2013 - 10:52 #1
Avatar billede escape4ever Novice
19. marts 2013 - 10:55 #2
Velkommen til eksperten.dk

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/ (...)

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

derudover er det alm god orden her på eksperten.dk at du kun opretter dit spørgsmål 1 gang.
http://www.eksperten.dk/spm/978480

/escape4ever
Avatar billede smadderdk Nybegynder
19. marts 2013 - 11:18 #3
Det er modtaget.ser lige om jeg kan flytte mit spørgsmål
Avatar billede smadderdk Nybegynder
19. marts 2013 - 11:39 #4
Ugen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. marts 2013 - 13:00 #5
Hvis du kan bruge mit svar, så er det nemt, tildel det point og godkend det.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo