Avatar billede joaqin Nybegynder
16. maj 2013 - 16:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at aktiverer lydfiler på html dokument

Håber at mit SPG er stillet under den rigtige kategori.

Hej alle Eksperter

Jeg har lavet et simpelt html dokument hvor der er/ skal være 20 knapper.jeg vil gerne have at en wav. eller mp3. lydfil afspilles KUN EN GANG ved tryk på en af knapperne.

UDEN mediaplayer eller anden media afspiller popper op på min side

Er der en der kender et script jeg kan bruge under hver knap???

Ps. siden herunder er lavet hurtigt, jeg skal bare forstå scriptet der skal ind under hver knap/link/billede

http://www.gallerifantasi.dk/ekspert/

Mvh
Joaqin
Avatar billede vejmand Juniormester
16. maj 2013 - 16:49 #1
Husk, en anden gang, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Citat:
1.Det er ikke tilladt at:
......
...
..
11.oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk
Avatar billede joaqin Nybegynder
16. maj 2013 - 18:52 #2
Jeg beklager men jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skulle oprette spørgsmålet. For ikke at genere lukker jeg spørgsmålet