Avatar billede escape4ever Novice
20. juni 2013 - 09:20 Der er 5 kommentarer

lille guide ved første login på eksperten.dk

hej alle eksperten fans

ved ikke om det kun er mig men er træt af at folk bliver ved med at opretter spørgsmål der ikke handler om eksperten.dk i denne kategori

derfor tænker jeg kan man ikke lave sådan at første gang man logger ind vil der kommer et lille vindue med en kort guide til hvor man skal ligge sine spørgsmål.

/escape4ever
20. juni 2013 - 09:49 #1
Hørt !!!

Bør dog ikke være som et "PopUp" vindue, da en del bruger "PopUp" stopper program ...
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juni 2013 - 09:59 #2
Helt enig, men måske en test de skal igennem mens de er ved og oprette en bruger herinde :-)
Avatar billede escape4ever Novice
20. juni 2013 - 10:24 #3
ja det kan du self have ret i karise_larry så ville det ikke gøre nogen nytte.

måske det egentlig ikke var nogle helt dum ide blue :) så ville de da lære det, forhåbentlig
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juni 2013 - 10:29 #4
#3 ja enten det eller os får vi ikke nye brugere ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 00:31 #5
Når ADM ikke gider flytte/slette spørgsmål der ligger her forkert, så har det en selvforstærkende virkning.

Folk ser de gamle overskrifter og tænker at dette er rette placering.