Avatar billede sand321 Nybegynder
23. juni 2013 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress sidebar link?

Hej. Sidder og roder med en wordpress blog, som jeg har overtaget supporten på og er ikke nogen haj til det endnu. Jeg vil gerne ændre et link på forsiden, men kan ikke finde ud af hvor jeg skal gøre det. Det kommer ikke fra en widget, menu eller link så vidt jeg kan se i kontrolpanelet. Har kigget på html koden for at prøve at finde ud af hvor det link er sat henne uden held. Siden det drejer sig om er IlseSand.dk og det er linket i sidebaren til højre, lige under youtube videoen, hvor der står "se flere videoer her". Nogen forslag til andre steder jeg kan finde koden til det link, så jeg kan få det rettet til?
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. juni 2013 - 16:51 #1
Har nu prøvet følgende. At søge i indholdet i filerne på ftp-serveren efter linket og eksporteret hele databasen og ligeledes søgt i den uden at jeg har fundet netop det link. Men det må jo findes et af de steder, så har sikkert gjort noget forkert...
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. juni 2013 - 18:04 #2
Så fik jeg det selv løst. Blev nødt til at hente et 3. parts program til at søge i filerne, da win 7's søgefunktion svigtede af en eller anden grund.