Avatar billede abugge Nybegynder
29. juni 2013 - 09:24 Der er 3 kommentarer

Mangler VPS host, managed

Hej.

Jeg har et website som lige nu er hosted ved en shared host.
Men jeg kunne godt tænke mig at begynde at hoste på en Virtual private server.
En af grundene er at jeg kører drupal og jeg kunne godt tænke mig at have mulighed for at bruge APC, Vanish, memcache etc.

Problemet er at jeg ikke selv kan holde den ved lige og opsætte den, da jeg ikke kender særlig meget til det.

Det er spørgsmålet om der er nogle hostere der tilbyder sådan noget eller om jeg skal få en til at hjælpe mig.

Og plejer man selv at skulle opdatere sikkerhed software og sådan på serveren?

Håber i kan give mig noget svar

Tak
Avatar billede Andyboy Nybegynder
11. juli 2013 - 14:48 #1
Der findes utallige udbydere. Som udgangspunkt skal du selv stå for sikkerhed / opdateringer mv. Prøv at tage fat i www.itema.dk.
Avatar billede Simon Jensen Novice
13. oktober 2013 - 12:57 #2
Hej abugge

Jeg er helt sikker på du kan finde en løsning, hos den rette udbyder, som kan hjælpe dig med at opsætte den og stå for sikkerheden.

Du skal nok bare forvente at det kommer til at koste lidt ekstra. Prøv eventuelt at hive fat i Cimpel, de tilbyder både VPS løsninger, sikkerhed og backups.
Du kan se mere her: http://www.cimpel.dk/virtual-server.php

Og ellers er jeg sikker på du kan finde andre, hvis du laver et par søgninger.
Avatar billede JesperSHansen Nybegynder
11. marts 2014 - 15:07 #3
Selvfølgelig sent ude, men du kan få managed VPS servere hos redHOST: http://redhost.dk/vps