Avatar billede magnus46 Nybegynder
13. juli 2013 - 17:19 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

explore contra google chrome

Kan nogen give mig et svar på, hvorfor jeg ikke længere kan se alle billeder på min hjemmeside i "explore", men godt kan på "Google Chrome"

På forhånd tak
13. juli 2013 - 17:35 #1
Hvilken version ?

---

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede magnus46 Nybegynder
13. juli 2013 - 18:10 #2
Google chrome er oprettet feb 13

Jeg mener explore er explore 9, men kan ikke finde et sted, hvor det står.
13. juli 2013 - 22:48 #3
Hvad med nævnte
www.eksperten.dk/guide/1528 ?
Avatar billede magnus46 Nybegynder
14. juli 2013 - 09:42 #4
Hej karise_larry

Tak for dine forslag. Umiddelbart hjalp det ikke at lave en oprydning i explore, men en sådan oprydning er nu nok altid en god ting. Tilgengæld kom der nu en meddelelse frem, om at min server skulle have den nyeste udgave af SharePoint udvidelse. Jeg tager nu kontakt til min udgiver og håber det hjælper.

Jeg melder tilbage i begyndelsen af næste uge - foreløbig tak.
Avatar billede magnus46 Nybegynder
24. juli 2013 - 20:23 #5
På grund af ferien har det varet taget lidt tid at komme videre, men jeg har talt med min udbyder, som siger, at derfra er alt i orden. Det ser ud til, at jeg må leve med fejlen og nøjes med at anbefale, at de der ser min side bruger Google chrome.

Nok engang tak for hjælpen - jeg vil gerne give dig point, men er ikke helt klar over hvordan jeg gør herfra - jeg mener, at der er noget med, at du skal fremsende dit sidste svar igen.
25. juli 2013 - 08:38 #6
Ping...

(Dette er så et [svar] ...)
Avatar billede kaosdk Novice
25. juli 2013 - 09:34 #7
Hejsa!

Det at din hjemmeside ikke ser ens ud på de forskellige browsere skyldes at der "desværre" ikke helt er en standard som alle browsere følger.

Du ville kunne opleve at den samme hjemmeside ser forskellig ud eller endda "træls" ud på explorer og perfekt i firefox..  Men i Safari (mac) ser det igen "træls" ud..  Du kan med fordel prøve at køre din hjemmeside igennem en af de mange browser-værktøjer der findes på nettet.. Der indlæser dit website og viser hvordan det ser ud..  En af dem er f.eks. : http://browsershots.org/

Det er et "helvede" at optimere en hjemmeside til at virke perfekt på alle browsere - Desværre  ;-(

Håber "svaret" kan bruges..