Avatar billede MrStagis Praktikant
30. juli 2013 - 15:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

RunDLL fejl ved startup

Hej.

Jeg får følgende fejl hver gang jeg starter min pc.

"RunDll
C:\PROGRAMS~2\riije.dat
Det angivne modul blev ikke fundet"

Nogen der ved hvordan man fjerner den?
Avatar billede LucasLP Nybegynder
30. juli 2013 - 16:55 #1
Hvad styresystem har du?
Avatar billede MrStagis Praktikant
30. juli 2013 - 17:40 #2
Windows 7 Home Premium
Avatar billede LucasLP Nybegynder
30. juli 2013 - 18:46 #3
Avatar billede MrStagis Praktikant
31. juli 2013 - 06:29 #4
Har prøvet at køre både Malware Bytes og CCleaner.
31. juli 2013 - 08:15 #5
CCleaner - værktøjer - opstart ... her kan du disable/fjene uønskede elemeneter/programmer fra din opstart ...
eksempelvis din nævnte ...
Avatar billede MrStagis Praktikant
31. juli 2013 - 08:51 #6
Der har jeg kigget, men der er ikke noget med RunDLL eller "riije.dat".
31. juli 2013 - 09:08 #7
CCleaner - værktøjer - opstart - gem som tekst fil ...

Copy filens indhold her i tråden ...
Avatar billede MrStagis Praktikant
31. juli 2013 - 12:25 #8
Ja    HKLM:Run    Adobe ARM    Adobe Systems Incorporated    "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
Ja    HKLM:Run    Advanced System Protector_startup    Systweak    "C:\Program Files\Advanced System Protector\AdvancedSystemProtector.exe" autolaunch
Ja    HKLM:Run    APVXDWIN    Panda Security, S.L.    "C:\Program Files\Panda Security\Panda Internet Security 2013\APVXDWIN.EXE" /s
Nej    HKLM:Run    AVG_UI    AVG Technologies CZ, s.r.o.    "C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
Ja    HKLM:Run    HotKeysCmds    Intel Corporation    C:\Windows\system32\hkcmd.exe
Ja    HKLM:Run    HP Software Update    Hewlett-Packard Co.    C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
Ja    HKLM:Run    hpsysdrv    Hewlett-Packard Company    c:\hp\support\hpsysdrv.exe
Ja    HKLM:Run    IAAnotif    Intel Corporation    "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
Ja    HKLM:Run    IgfxTray    Intel Corporation    C:\Windows\system32\igfxtray.exe
Ja    HKLM:Run    KBD        C:\HP\KBD\KbdStub.EXE
Ja    HKLM:Run    OsdMaestro    OsdMaestro    "C:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD.exe"
Ja    HKLM:Run    Persistence    Intel Corporation    C:\Windows\system32\igfxpers.exe
Ja    HKLM:Run    RtHDVCpl    Realtek Semiconductor    RtHDVCpl.exe
Ja    HKLM:Run    SCANINICIO    Panda Security, S.L.    "C:\Program Files\Panda Security\Panda Internet Security 2013\Inicio.exe"
Ja    HKLM:Run    SunJavaUpdateSched    Sun Microsystems, Inc.    "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
Nej    HKLM:Run    vProt    AVG Technologies    "C:\Program Files\AVG Secure Search\vprot.exe"
Ja    Startup Common    HP Digital Imaging Monitor.lnk    Hewlett-Packard Co.    C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
Ja    Startup User    msconfig.lnk    Microsoft Corporation    C:\Windows\System32\rundll32.exe
Ja    Startup User    Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk    Microsoft Corporation    C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
01. august 2013 - 07:43 #9
Hmmmm...

Har du både
* AVG
* PANDA

som Sikkerhedsprogram ?

---

Følgende kan disables:

Adobe ARM
HP Software Update
Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk

---
Avatar billede MrStagis Praktikant
01. august 2013 - 08:36 #10
Hvis det er helt rigtigt er det  en kundes pc. Men jeg tror lige jeg sletter avg.

Jeg vender tilbage når jeg har forsøgt de ting. Tak :-)
Avatar billede MrStagis Praktikant
01. august 2013 - 08:43 #11
Hvis det er helt rigtigt er det  en kundes pc. Men jeg tror lige jeg sletter avg.

Jeg vender tilbage når jeg har forsøgt de ting. Tak :-)
Avatar billede MrStagis Praktikant
01. august 2013 - 10:14 #12
Nu har jeg prøvet af afinstallere AVG og disabled de tre ting du skrev. Men jeg får stadig samme fejl når pc'en startes op igen.