Avatar billede Malenemalone Nybegynder
10. august 2013 - 17:23 Der er 3 kommentarer

Hvad hedder fonten??

Er der nogen der kan fortælle mig hvad denne font hedder?
Faldt over den på 9GAG, og kunne virkelig godt bruge den til noget blogdesign! ;-)

Kom glad eksperter!

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/adNjQz2_700b.jpg
Avatar billede ebea Ekspert
10. august 2013 - 17:48 #1
"Forelle Pro Medium" er det tætteste jeg kan komme fonten. Fonten på billedet, tror jeg er en som er tilrettet til formålet, da man kan se at der også er lavet skygge illustration på teksten på billedet. Men den eksakte font, har jeg ikke kunne finde.
Avatar billede Malenemalone Nybegynder
10. august 2013 - 18:08 #2
Du er simpelthen en skat! Jeg kan sagtens se hvad du mener, den er helt sikkert tilrettet til formålet, men heldigvis passer dit forslag lige til mit behov - og så findes den endda gratis på DaFont.

Tusind tak! :-)
Avatar billede ebea Ekspert
10. august 2013 - 18:32 #3
Godt du kunne bruge fonten :-)