Avatar billede Sfeld Praktikant
25. september 2013 - 12:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

E-mails

Kære alle

Jeg har sendt en lang række e-mails til mine kunder. Jeg har kun adresserne liggende under "sendt post". Kan det lade sig gøre at kopiere dem ind i et program (en database), så jeg kan kopiere dem alle på én gang og sende en opfølgningsmail til dem alle på én gang?

Jeg forestiller mig en database-lignende løsning.

Mvh
Susanne
25. september 2013 - 12:21 #1
Hvilket mailprogram anvender du?
Avatar billede Sfeld Praktikant
25. september 2013 - 12:29 #2
Windows Livemail
Avatar billede poko1 Ekspert
25. september 2013 - 13:22 #3
Kan du ikke flytte dine kunder til favoritmappen og sende til alle derfra?
http://gratisupload.dk/vis_billede/701897/
Avatar billede Sfeld Praktikant
25. september 2013 - 14:27 #4
Har lige prøvet...men jeg de ligger jo ikke i mit adressekartotek, men kun under "sendte mails".
Avatar billede poko1 Ekspert
25. september 2013 - 14:40 #5
Avatar billede poko1 Ekspert
25. september 2013 - 16:11 #6
Nu har jeg også prøvet at sende til hele min familie inklusive til mig selv og når jeg modtager mailen kan jeg se at den er sendt til samtlige dem jeg flyttede til favoritter så det må være metoden
Avatar billede Sfeld Praktikant
26. september 2013 - 09:41 #7
Kære poko1

Tak for din ihærdighed, jeg vil meget gerne have hjælp. Men dit forslag virker ikke fordi:

De mailadresser jeg har på mine kunder, ligger ikke som kontakter, men KUN under "sendte mails". Jeg kan ikke markere dem alle på én gang og flytte dem over i "Kontaktpersoner". Det skal gøres én efter én - og så kan jeg lige så godt skrive til dem én efter én, som jeg allerede har gjort én gang.

Håber du kan se problemet - og stadig har gode forslag :)

Mvh feld