Avatar billede stratokaster Novice
26. september 2013 - 18:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Wordpress er der et plugin hvor man kan lave flere menuér på en side?

Er der et plugin hvor man kan lave flere menuér på en side?

Vil gerne have kontakt og om os til at stå i toppen også en anden menu der skal stå længere nede med submenu?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. september 2013 - 18:53 #1
Du tilføjer blot flere sider? :)

Dog kommer det meget an på hvilket tema du benytter, jeg bruger selv  Expound temaet :)
Avatar billede stratokaster Novice
26. september 2013 - 19:30 #2
Nej jeg bruger ikke expound men twenty twelve?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. september 2013 - 19:40 #3
Der kan du det samme, det er blot at tilføje en ny side?

Det er vel ligesom på dtmp.dk hvor der er en forside, en gør det online og en gør det offline er det ikke sådan nogen du vil lave?
Avatar billede stratokaster Novice
26. september 2013 - 19:58 #4
Nej det var ikke lige det jeg mente! Jeg har brug for 2 seperate menuer, som jeg kan flytte rundt med css. Så jeg kan bestemme placeringen. da de ikke skal være det samme sted.
Avatar billede sky Nybegynder
27. september 2013 - 06:22 #5
Nogle temaer har mulighed for flere menuer - separate - andre ikke.

Under opsætning af selve menuen står det i øverste venstre hjørne hvor mange menuer det aktuelle tema har mulighed for.
Avatar billede lauge Nybegynder
28. september 2013 - 13:42 #6
Du kan oprette en menu ekstra under Menuer, og så bruge en Widget til at vise den menu rundt om på siden.

Ved ikke om det hjælper dig?

Hilsen
Peter Lauge
WordPress Konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede stratokaster Novice
02. oktober 2013 - 16:51 #7
Ja det har jeg gjort nu, men i hvilken en fil, kan jeg se den, vil gerne flytte den et andet sted end ved siden af den nuværende menu?
Avatar billede lauge Nybegynder
02. oktober 2013 - 17:44 #8
Det kommer an p hvilket tema du bruger. Det er ikke bare at flytte koden, du skal teste om det virker i div browsere mv.
Avatar billede stratokaster Novice
02. oktober 2013 - 18:53 #9
den eneste menu jeg kan se er i header.php

<?php wp_nav_menu(array('menu' => 'navigation')); ?>
                <?php if (function_exists('submenu'))
                    submenu(); ?>

Men når jeg fjerner den, så forsvinder begge menuer, burde der ikke være to forskellige menuér i koden også, ellers kan jeg da ikke adskille dem?
Avatar billede stratokaster Novice
03. oktober 2013 - 17:21 #10
Nå fandt selv en løsning :) Her er links hvis der er andre har brug for hjælp til problemet.

Jeg har selv brugt nr. 2, da jeg arbejder på en template der ikke har 2 menuer. Og kan ikke bare skifte template, da det er en rimelig komplex side, jeg har overtaget.

1. http://www.solostream.com/blog/wordpress/solostream-themes-and-wordpress-3-0-menu-management-function/

2. http://codex.wordpress.org/Navigation_Menus

Tak for dem der svarede mig, og gad og bruge deres tid på det!