Avatar billede mikh Juniormester
06. november 2013 - 12:29 Der er 1 kommentar

WordPress: Event-styring med kalender og mulighed for tilmelding

Er der nogen, som kan anbefale et godt event-styring-system til WP med kalender og mulighed for tilmelding.

Jeg har kigget lidt på events-manager og event-organiser, men jeg kunne ikke lige finde muligheden for at tilmelde deltagere til de forskellige events. I det ene system var der også en kalender, men den kunne jeg kun se i backend og IKKE i frontend, hvilket jeg synes var lidt mystisk. Måske bruger jeg ikke systemet rigtigt?

Jeg har tidligere leget lidt med Typo3, Drupal og en lille smule Joomla.

Jeg er nu blevet opmærksom på at WP ikke kun er et blog-system, men et fuldt CRM med massere af add-ons, så det satser jeg på at bruge, hvis jeg kan finde de rette add-ins.

Håber at der nogen af jer, som kan hjælpe med jeres erfaringer.

På forhånd tak. ;)
Avatar billede magic-mouse Novice
06. november 2013 - 14:15 #1
Leecher bare på den her.... har også interesse.