Avatar billede thomashoeg Novice
13. december 2013 - 20:36 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål til Magento: Kan man fjerne 'Sammenlign' funktion uden at ændre i tema

Jeg har en udfordring i Magento som jeg håber i kan hjælpe med.

På denne side http://www.kvitcig.dk/e-cigaretter - hvor der sælges e-cigaretter - er der som i kan se aktiveret Magentos 'Sammenlign' funktion. Denne giver ikke mening for e-cigaretter og jeg leder derfor efter en løsning på, hvordan jeg får fjernet denne.
Jeg vil helst en løsning, hvor der ikke skal rettes i temaet eller installeres nogen yderligere extensions.

Håber det er en der kan hjælpe.
Avatar billede ceal Nybegynder
05. januar 2014 - 13:53 #1
Hej
Det nemmeste måde er at deaktivere/nej "Kan sammenlignes" under alle produktegenskaberne

Kan findes her: Katalog - Produktegenskaber

Håber at dette kan hjælpe
Avatar billede thomashoeg Novice
08. januar 2014 - 19:09 #2
Hej Ceal,

Tusind tak for hjælpen.