Avatar billede yxos Nybegynder
21. januar 2014 - 22:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny ikon i PNG format

Jeg har tidligere lavet mig et Facebook ikon i PNG format, så der var lidt "blank" luft over og til højre for ikonet.
http://mx5club.dk/images/banners/fb_icon.png

Nu har jeg ikke længere mit billedredigeringsværktøj, og jeg skal bruge et tilsvarende ikon i PNG format for google+.

Mon nogen gider, at bruge 2 minutter på, at flække sådan et sammen til mig?
Det skal også være 27x24 pixel, og i stedet for facebook ikonet, skal det bruge det røde Google+ ikon, med rundede hjørner, så det passer i stilen med facebook-ikonet.

Som grundlag skal bruges et af de officielle google+ logos:
https://developers.google.com/+/images/branding/sign-in-buttons/Red-signin_Short_base_44dp.png
Avatar billede Slater Ekspert
22. januar 2014 - 08:05 #1
Avatar billede yxos Nybegynder
22. januar 2014 - 10:36 #2
Præcis!  Tak for det! Smid et svar
Avatar billede Slater Ekspert
22. januar 2014 - 11:37 #3
Så gerne.