Avatar billede Fortabt Novice
09. februar 2014 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytning af mail adresse

Jeg har mail adresse hos mail-online fordi det var gratis, men nu er de begyndt at tage penge for at bruge det. Så vil hører om det er muligt at flytte sin adresse over på en anden gratis udbyder?

Ved godt det ikke er en formue de tager, men bare princippet og bruger det ikke så meget.
Avatar billede opson Novice
09. februar 2014 - 19:45 #1
Altså flytte din-mail@mail-online.dk til en anden udbyder?
Nej det kan du ikke, din mail vil komme til at slutte med et andet domæne eks. din-mail@gmail.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. februar 2014 - 19:45 #2
Hvis du vil fortsætte med at bruge en af deres adresser: etellerandettilfældigt@mail-online.dk, så er svaret nej. De har domænet, og de styrer hvordan mail håndteres.