Avatar billede johandysatan Novice
26. februar 2014 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sammenlign datoer i IIf()

Hej, jeg skal have access til at give mig den seneste dato af to mulige. Jeg har prøvet to metoder IIf() og CASE:

IIf([Change Data]![Last_Modified_Date]>[Task Data]![Modified_Date],[Change Data]![Last_Modified_Date],[Task Data]![Modified_Date]) AS [Sidst sagsbehandlet]

CASE WHEN [Change Data]![Last_Modified_Date]>[Task Data]![Modified_Date] THEN [Change Data]![Last_Modified_Date] ELSE [Task Data]![Modified_Date] END

Men det virker ikke! Nogen bud på hvad jeg gør galt?

På forhånd tak.

/Johan
Avatar billede terry Ekspert
26. februar 2014 - 10:51 #1
"jeg skal have access til ..."

You cant use CASE in Access, but shouldn't your question be in that category, not MS SQL?

Try using the expression builder in the Access query
Avatar billede arne_v Ekspert
26. februar 2014 - 16:04 #2
Hvad med MAX ?
Avatar billede terry Ekspert
26. februar 2014 - 17:51 #3
Question has been moved to Access and answered give
http://www.eksperten.dk/spm/992042

so this one should be closed.
Avatar billede johandysatan Novice
26. februar 2014 - 21:29 #4
Question has been moved to Access and answered give
http://www.eksperten.dk/spm/992042