Avatar billede finnold Novice
19. marts 2014 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp min mus

Jeg har overtaget min søns bærbare pc af mærket Dell (Model P08G, Alien).
Det har givet mig visse problemer mht. brugen af en ekstern mus (trådløs Logitech). Det har tidligere været muligt at bruge den (gennem et usb-stik), men når jeg nu forsøger at skrive i et word-dokument eller prøver at komme på nettet starter "systemet" en endeløs strøm af tegn, der ser således ud:
½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½
Og det hører først op når jeg lukker programmet. Kan nogen fortælle mig, hvad jeg gør forkert?

Styresystem Windows 7
19. marts 2014 - 19:04 #1
Batteriet på musen ?
20. marts 2014 - 06:25 #2
Avatar billede finnold Novice
20. marts 2014 - 10:42 #3
Kære karise_larry
Nu er jeg ikke til daglig bruger af "Eksperten" og derfor ikke rigtig klar over, hvor jeg skulle placere mit spørgsmål, så jeg vil blive taknemlig for et hint om hvor placeringen af spørgsmålet vil give størst og mest meningsfyldt respons. På forhånd tak.

Mvh/
Avatar billede finnold Novice
24. marts 2014 - 17:34 #4
Jeg har selv fundet en løsning på problemet.

Det handler om at vente med at putte usb-stikket i det rette sted på det rette tidspunkt, nemlig når pc-en, her en bærbar pc, har fået de forskellige programmer på plads.

Mvh/