Avatar billede Rambo83 Nybegynder
11. august 2014 - 16:25 Der er 1 kommentar

Hjælp mig!!!!!

Hej jeg er i gang med at Starte et Autotransport firma. Jeg kan ikke komme på et godt navn til mit firma,er der nogle der har nogle god bud? Hilsen Sonny Bendtsen
Avatar billede Rosenborg Praktikant
12. august 2014 - 06:59 #1
Hej Sonny.

Hvis du ønsker hjælp til navn alle andet teknisk ved opstart af et firma, så findes der et iværksætter hjemmeside: amino.dk der kan du helt sikker få hjælp.

Jeg ville dog råde dig til at komme med en lidt mere beskrivelse af din kommende virksomhed, da navnet skal afspejle det i laver, jeres service/produkter. Ellers kunne man jo kalde det for "rødkål transport" Hvis du gerne vil have hjælp til et navn, så må du hjælpe til selv med en kort beskrivelse.

Held og lykke med virksomheden.