Avatar billede JulefrokostBZ Nybegynder
20. september 2014 - 16:45 Der er 3 kommentarer

Julefrokost Skilt

Hej
Vi har lavet hjemmesiden http://julefrokost.bz og skal nu i gang med at få lavet skilte. Jeg kunne godt tænke mig at få lavet et skilt i farver, men det kommer til at sidde på en hvid baggrund. Er der nogle som har erfaring med skilte, er det bedst bare at holde sig til at bruge sort, eller kan farver godt fungere på en hvid baggrund ? Det må jo også gerne blive tydeligt. Det er et skilt på 70 cm x 15 cm. Jeg er lidt i tvivl om jeg bare skal køre det hele i sort, eller vil bruge farver ?

Mvh Claus
http://julefrokost.bz
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2014 - 16:56 #1
Et logo på de første 15cm, og en ql-kode på de sidste 15 cm, og så bare webadresse i en linje i midt - evt med et slogan under.
Lav det bare i sort - det er billigere i en farve.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2014 - 16:57 #2
ikke ql - med qr-kode
Avatar billede JulefrokostBZ Nybegynder
04. januar 2015 - 16:17 #3
Ok, tak for hjælpen :-)