Lars Ole Løcke

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Lars's LinkedIn profil

147 artikler på Computerworld

Lars Ole Løcke

Kort nyt: B&O mister endnu en chef

1. april 2008 kl. 12.01 | læs »

Tirsdagens aviser om it

Indiske Tata angriber Europa. Dansk pokersite smidt på porten

1. april 2008 kl. 07.57 | læs »

Eks-Motorolachef skal sparke gang i Cellpoints salg

Den tidligere Motorola-direktør Steen Rønholt tiltræder som salgschef i den dansk-svenske producent af headset, Cellpoint.

31. marts 2008 kl. 16.37 | læs »

Ny direktør og flere medarbejdere til Siemens SIS

Det er en klar styrkelse af Siemens IT Solutions som udfordrer på markedet for it-services, siger IDC-analytiker om den kraftige udvidelse af Siemens it-division.

31. marts 2008 kl. 15.22 | læs »

Stiftere forlader Comwir sammen med otte andre

Oprydningen i det økonomisk trængte Comwir fortsætter under den nye direktør Peter Ammentorp Østergaard.

31. marts 2008 kl. 12.26 | læs »

Tesco: Kunderne må højst være online i 15 minutter

Nick Lansley fra verdens mest succesfulde online dagligvareshop, Tesco.com. anbefaler at holde it-ekspertisen internt. Det giver en stærkere engagement i virksomhedens succes, mener han.

28. marts 2008 kl. 15.16 | læs »

Mary Hodder: Det sociale web skal være simpelt

Den amerikanske internetpioner Mary Hodder mener, at mange vil bruge tjenester som Facebook og LinkedIn mindre, fordi de er for tunge at vedligeholde.

28. marts 2008 kl. 13.16 | læs »

Butiks-giganter er klar til næste e-revolution

De store butikskæder ignorerede e-handelen, mens en hær af små netkøbmænd erobrede nettet. Men nu har giganter som Silvan, Bilka og Ilva sat kurs mod internettet. Hvem vinder slaget?

28. marts 2008 kl. 07.00 | læs »

E-handelsprisen: Her er landets bedste ide-magere

Feltet af nominerede til årets e-handelspris inden for innovation er en blanding af store etablerede koncerner og små unge netvirksomheder

25. marts 2008 kl. 11.31 | læs »

Flyt din e-handel helt ud af it-afdelingen

Opbygningen af en online-forretning må ikke blive til et it-projekt. Det skal derimod være salgsdrevet, lyder det fra administrerende direktør Per Rasmussen fra eCapacity.

25. marts 2008 kl. 10.25 | læs »