Redaktionen

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Redaktionen's LinkedIn profil

1.030 artikler på Computerworld

Redaktionen

Edgemo-chef: Gør dog offentlige indkøb mere fleksible

Lad være med at fokusere så meget på indkøbsprisen, advarer edgemo-direktør Lars Andersen. Hvis han var it-minister, skulle der være mere plads til individuelle indkøb.

16. maj 2013 kl. 14.21 | læs »

Man skal ikke lade sig imponere af et flot CV

Evnen til at blive begejstret og viljen til at lykkes er det afgørende for IBM danske chef for softwareforretningen, Lars Guldberg Bang, der også har en fortid som skuespiller.

30. april 2013 kl. 14.28 | læs »

"Jeg vil helst glemme Microsofts køb af Navision"

Dansk softwareudvikler og Navision-specialist revser Microsoft for indimellem at tage "politiske" beslutninger, der ændrer forhandleres og softwareudvikleres arbejdsvilkår overnight.

24. april 2013 kl. 10.15 | læs »

Sælger: Hold nu op med at sælge på pris

Key account manager Jan Dudzik er træt af, at selv topprodukter bliver solgt på pris: Sælg i stedet på de fordele, som kunden opnår.

16. april 2013 kl. 13.14 | læs »

Top-konsulent: Der er stadig arrogance i branchen

Morten Steiner fra Avanade er træt af de kolleger, der ser udfordringer i stedet for muligheder.

8. april 2013 kl. 13.08 | læs »

Stolt Dynamics-specialist: Fik succes i USA helt uden erfaring

USA er et fantastisk land at drive virksomhed i, mener Carsten Howitz, som siden 2001 har været CEO for SimCrest i USA.

3. april 2013 kl. 12.46 | læs »

Finanskrisen kostede mig dyre lærepenge

Dynamics-udvikleren Jimmi Jakobsen forventer, at it-udvikling de næste 20-40 år vil blive domineret af asiater.

27. marts 2013 kl. 11.18 | læs »

Tech Data-chef: Zepto var et dyrt bekendtskab

16 års samarbejde med brormand Jørn er det, der har haft størst betydning for Tech Datas salgsdirektør Joen Rosenmeiers karriere i it-branchen.

20. marts 2013 kl. 09.10 | læs »

Kaos og panik da Butlernetworks gik konkurs

Jesper Aagaard måtte knokle 18 timer i døgnet for at redde sine kunder, da Butlernetworks trak stikket.

12. marts 2013 kl. 14.59 | læs »

Xerox-chef: Krisen presser pris, service og kvalitet

Moralen i it-branchen er blevet bedre, i takt med at der er blevet længere mellem de "hurtige typer", mener business manager Lasse Heinricy fra Xerox Danmark.

7. marts 2013 kl. 11.21 | læs »