Artikel top billede

Banedanmark har stadig ikke rettet omfattende it-fejl efter seks dage

Siden fredag har Banedanmark kæmpet for at rette en it-fejl på S-togsstationerne. Seks dage efter arbejdes der fortsat på at få problemet under kontrol.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Seneste nyt om it-fejlen hos Banedanmark
  • Hvorfor Banedanmark fortsat ikke har rettet fejlen
359
2 min
Opdateret 15:18 I seks dage har passagerer på S-togslinjerne omkring København ikke haft mulighed for at se afgangene på stationen.

Det betyder altså tomme afgangsskærme på de fleste S-togsstationer for
de mange passagerer, der stadig ikke har mulighed for at se, hvornår det næste tog kommer på stationen.

Det skyldes en it-fejl hos Banedanmark, der skaber problemer for 350.000 daglige pendlere i S-togene.

Det er ikke lykkedes Computerworld at få et interview med Banedanmark om

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Danmarks bedste Microsoft-Partner: Fellowmind vinder for andet år i træk

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

De bedste i Danmark: Se vinderne af de 15 kategorier ved Microsoft Partner Awards

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk top-CIO opfordrer til at have en plan B: ”Vi ser at flere og flere af de store internationale leverandører skruer priserne urimeligt meget op.”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynet indstiller Netcompany-undersøgelse for nu: Mangler mandat til yderligere undersøgelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Prisen er er mindre vigtig når der skal vælges ny leverandør: Men kompetente medarbejdere er altafgørende