Artikel top billede

Banedanmark har stadig ikke rettet omfattende it-fejl efter seks dage

Siden fredag har Banedanmark kæmpet for at rette en it-fejl på S-togsstationerne. Seks dage efter arbejdes der fortsat på at få problemet under kontrol.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Seneste nyt om it-fejlen hos Banedanmark
  • Hvorfor Banedanmark fortsat ikke har rettet fejlen
359
2 min
Opdateret 15:18 I seks dage har passagerer på S-togslinjerne omkring København ikke haft mulighed for at se afgangene på stationen.

Det betyder altså tomme afgangsskærme på de fleste S-togsstationer for
de mange passagerer, der stadig ikke har mulighed for at se, hvornår det næste tog kommer på stationen.

Det skyldes en it-fejl hos Banedanmark, der skaber problemer for 350.000 daglige pendlere i S-togene.

Det er ikke lykkedes Computerworld at få et interview med Banedanmark om

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Apple fik tech-giganterne til at frygte for deres annonce-milliarder: Sådan har privacy-ændringerne i IOS 14 ramt Google, Facebook, Twitter og Snapchat

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Københavns Kommune opretter splinternyt digitaliseringskontor: Her er Økonomiforvaltningens nye digitaliseringschef

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Udenrigsministeriet på bar bund efter hackerangreb: Aner ikke om hackerne har slettet data eller ej

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bankdata-topchef Esben Kolind advarer mod overdreven hjemmearbejde: "Vi får et rigere arbejdsliv, når vi er tilstede fysisk"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Lars Bajlum vil forsøge at samle den danske cybersikkerhedsbranche: Det er i dag alt for svært af få overblik over udvalg og muligheder