Artikel top billede

Banedanmark har stadig ikke rettet omfattende it-fejl efter seks dage

Siden fredag har Banedanmark kæmpet for at rette en it-fejl på S-togsstationerne. Seks dage efter arbejdes der fortsat på at få problemet under kontrol.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Seneste nyt om it-fejlen hos Banedanmark
  • Hvorfor Banedanmark fortsat ikke har rettet fejlen
359
2 min
Opdateret 15:18 I seks dage har passagerer på S-togslinjerne omkring København ikke haft mulighed for at se afgangene på stationen.

Det betyder altså tomme afgangsskærme på de fleste S-togsstationer for
de mange passagerer, der stadig ikke har mulighed for at se, hvornår det næste tog kommer på stationen.

Det skyldes en it-fejl hos Banedanmark, der skaber problemer for 350.000 daglige pendlere i S-togene.

Det er ikke lykkedes Computerworld at få et interview med Banedanmark om

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM opretter ny konsulentenhed med fokus på Microsoft-teknologi: Samler 33.000 Microsoft-eksperter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Blæser til kamp for 30-timers arbejdsuge for danske it-folk