Bog: Gør op med bullshit og sats på kundeservice som andet end et flot slogan

I den nye bog “Herregud, det er jo bare kundeservice…” giver Anders Rønnebech Jensen bud på, hvordan man optimerer kundeservice på en måde, der gør en reel forskel for kunde og organisation.

Artikel top billede

Man kan ikke sparke sig frem for udsagn om at ”sætte kunden i centrum.”

Alligevel prøver de fleste af os fra tid til anden at kontakte en – ellers gennemført respektabel – virksomhed eller offentlig institution med et spørgsmål, blot for at havne i en uendelig telefonkø eller at blive stillet om fra den ene medarbejder til den næste, der intet kan gøre for at hjælpe.

Til sidst giver man op, mens mavesyrekoncentration og blodtryk stiger med en hast, der ville gøre de fleste praktiserende læger mildt bekymrede.

Det er lidt pudsigt, at man stadig kan opleve at rende panden så hårdt mod en mur, da alle jo ved, at det er langt mere kostbart at rekruttere nye kunder end at gøre en ærlig indsats for at holde på dem, man allerede har.

Det er lige præcis emnet for Anders Rønnebech Jensens kommende bog “Herregud, det er jo bare kundeservice…”, som er baseret på 15 års erfaring fra kundeserviceledelse, customer experience og fra konsulentverdenen.

Ifølge foromtalen rummer bogen konkrete og praktiske værktøjer, der vil kunne styrke virksomhedens arbejde med kundeservice og med kundeoplevelser generelt.

På dette link kan man læse mere samt melde sig til en gratis, onlinebaseret lancering af bogen den 29. april kl. 11:15-12:00, hvor forfatteren vil gå mere i dybden med bogens pointer.

Titel: “Herregud, det er jo bare kundeservice…”. Forfatter: Anders Rønnebech Jensen

Læses lige nu

    Event: Strategisk It-sikkerhedsdag 2026 - Aarhus

    Sikkerhed | Aarhus C

    Få overblik over cybersikkerhedens vigtigste teknologier, trusler og strategiske valg. Hør skarpe oplæg om AI-risici, forsvar, compliance og governance. Vælg mellem tre spor og styrk både indsigt og netværk. Deltag i Aarhus 22. januar.

    22. januar 2026 | Gratis deltagelse

    Navnenyt fra it-Danmark

    Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Benjamin Terp som Supportkonsulent ved netIP's kontor i Odense. Han er uddannet IT-Supporter hos Kjaer Data. Nyt job

    Benjamin Terp

    Netip A/S

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Hans Christian Thisen som AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at bidrage til udvikling og implementering af AI- og automatiseringsløsninger. Nyt job

    Hans Christian Thisen

    Norriq Danmark A/S

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

    Alexander Bendix

    Norriq Danmark A/S

    Netip A/S har pr. 1. november 2025 ansat Laura Bøjer som Consultant, GRC & Cybersecurity på afd. Thisted. Hun kommer fra en stilling som Assistant Consultant hos PwC i Hellerup. Hun er uddannet med en kandidat i Business Administration & Information System på Copenhagen Business School. Nyt job

    Laura Bøjer

    Netip A/S