Artikel top billede

Sådan får du innovationen til at blomstre i din virksomhed: "Det bliver gjort forkert i 90 procent af tilfældene"

For at ramme plet med digitale løsninger er innovation afgørende, og det flyvske begreb er noget, der bør gribes systematisk an. "Innovation er ikke lig med post-its. Man skal både arbejde med kulturen, tankegangen og værktøjskassen," siger Thomas Ove Rasmussen, innovationsdirektør i Trifork.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om manden der skal præge innovationen hos Trifork
  • Hvorfor mange organisationer har mistet grebet om innovation
  • Hvad opskriften på innovation er ifølge Triforks innovationsdirektør
882
4:30 min
"Jeg har ofte hørt det her med, at man havde et super kreativt møde. ’Vi fik arbejdet med en masse post-its, og vi fik brainstorm’et', og det var så det. Jeg vil postulere, at det bliver gjort forkert i 90 procent af tilfældene. Innovation er ikke lig med post-its."

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil fjerne din mulighed for at sige nej til fiberkabler langs din jord: Skal kunne tvinges igennem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny take away-spiller gør sit indtog på det danske marked med ambitiøs koncept: Hård konkurrence venter Nemlig.com, Just Eat og Wolt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Cisco på jagt efter ny dansk landechef: Carsten Videcrantz er fem uger efter sin fratrædelse fortsat formelt direktør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske cBrain køber verdensberømt bygning: Flytter til ikonisk adresse på 1.600 kvadratmeter til efteråret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny Crayon-topchef Allan Jakobsen har store forventninger til væksten, men ser grå skyer på arbejdsmarkedet


CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital