Artikel top billede

(Foto: Danske Spil)

Customer experience kan hurtigt ende som langvarige projekter. Hos Danske Spil har Jonas Kjær vendt modellen på hovedet

"Det hele blev sindssygt komplekst og svært at finde hoved og hale i. Så til sidst sagde vi, at nu kan vi ikke vente længere. Nu bliver vi simpelthen nødt til at eksekvere. Bare gør noget."

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om udviklingen af customer experience i Danske Spil.
1.315
6:45 min
De fleste gode it-råd handler om at involvere topledelsen. At sikre forankring for sit projekt.

Men det er ikke der, hvor Jonas Kjær, Customer Experience Director i Danske Spil, nødvendigvis vil anbefale dig at begynde, hvis du skal have succes med at øge kunde- og brugerinvolvering.

For kunderejser og customer experience er ofte komplekse størrelser, som hurtigt kan blive langvarige projekter.

Greb opgaven anderledes an
I stedet greb Jonas Kjær, som de seneste seks år haft ansvaret for kundecenteret, receptionen og står i spidsen for en vision om at arbejde med kundeoplevelser på tværs af huset, opgaven anderledes an:

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

“Du er godt klar over, at du lige har været en del af verdens første videoopkald med Skype, ikke?” Jeg er ellevild, da det går op for mig

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rival dropper al salg af laserprintere af miljøhensyn - men Konica Minolta ser helt anderledes på sagen: Sådan fremmer vi bedst miljøet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Konsulentkæmpen Emagine - tidligere kendt som ProData - vinder kæmpe DSB-kontrakt til 300 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Anvendes hos både Tesla og Twitter: Her er Elon Musks seks regler for ‘vanvittig produktivitet’

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Med sine 10 udviklere skal CIO Jan Rye Andersen konkurrere mod kæmpe-spillere med flere hundrede udviklere