Artikel top billede

(Foto: Danske Spil)

Customer experience kan hurtigt ende som langvarige projekter. Hos Danske Spil har Jonas Kjær vendt modellen på hovedet

"Det hele blev sindssygt komplekst og svært at finde hoved og hale i. Så til sidst sagde vi, at nu kan vi ikke vente længere. Nu bliver vi simpelthen nødt til at eksekvere. Bare gør noget."

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om udviklingen af customer experience i Danske Spil.
1.315
6:45 min
De fleste gode it-råd handler om at involvere topledelsen. At sikre forankring for sit projekt.

Men det er ikke der, hvor Jonas Kjær, Customer Experience Director i Danske Spil, nødvendigvis vil anbefale dig at begynde, hvis du skal have succes med at øge kunde- og brugerinvolvering.

For kunderejser og customer experience er ofte komplekse størrelser, som hurtigt kan blive langvarige projekter.

Greb opgaven anderledes an
I stedet greb Jonas Kjær, som de seneste seks år haft ansvaret for kundecenteret, receptionen og står i spidsen for en vision om at arbejde med kundeoplevelser på tværs af huset, opgaven anderledes an:

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski