Artikel top billede

(Foto: Microsoft/PR)

Feedback fra brugere er livsvigtigt for Microsofts Bing-satsning: Det skal data bruges til

Microsofts nye Bing har været kilde til meget opmærksomhed og mange debatter i tech-branchen. Læs om Microsofts globale marketingchef for search og AI, Divya Kumars, synspunkter, håb og strategier for det nye Bing.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts satsning på det nye Bing.
  • Læs om tech-gigantens perspektiver i forhold til hastigheden af AI-udrulningen.
1.178
6 min
Microsofts nye Bing har været en kolossal satsning for techgiganten, siden det blev annonceret tilbage i februar, som et led i partnerskabet med OpenAI.

Selskabet er kommet med opdateringer til AI-chatbotten og har lanceret en billedgenerator som et led i det nye Bing.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski