Ny teknologi giver ofte dårlige resultater i kundeservice-afdelinger: Her er tre punkter, din virksomhed skal huske

Når kundeservice-afdelinger får ny teknologi, er det meget forskelligt, om det faktisk giver resultater.

Artikel top billede

(Foto: Arlington Research/Unsplash)

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om gartners analyse om implementering af ny teknologi iden for kundeservice.
375
2 min
Kundeservice bliver ofte nævnt som et af de områder, hvor der for alvor kan effektiviseres med ny teknologi som AI og automatisering, men mange gange ender de nye teknologiprojekter slet ikke med at give de ønskede resultater.

Socialpædagogernes Landsforbund

BI-udvikler med sans for datakvalitet

Københavnsområdet

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Cyberdivisionen søger IT-Supporter til Lokal IT Servicecenter

Midtjylland

Navnenyt fra it-Danmark

Enterprise Rent-A-Car har pr. 1. september 2025 ansat Christian Kamper Garst som Senior Key Account Manager. Han skal især beskæftige sig med at vinde markedsandele i hele Norden som led i en storstilet turnaround-strategi. Han kommer fra en stilling som Salgsdirektør hos Brøchner Hotels. Nyt job

Christian Kamper Garst

Enterprise Rent-A-Car

Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Huy Duc Nguyen som Developer ERP. Han skal især beskæftige sig med at bidrage til at udvikle, bygge og skræddersy IT-løsninger, der skaber vækst og succes i vores kunders forretninger. Han kommer fra en stilling som Software Developer hos Navtilus. Han er uddannet i bioteknologi på Aalborg University. Nyt job

Huy Duc Nguyen

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Burak Cavusoglu som Datateknikerelev ved afd.Thisted og afd. Rønnede. Nyt job

Burak Cavusoglu

Netip A/S