Apple erkender problemer med ny iPod

Den nye iPod Nano har været under kritik for at have en skærm, der let går i stykker, og som let bliver ridset. Apple erkender nu skærmproblemet.

Indhold

Apples brugergrupper har på det seneste har flokke af indlæg af brugere, som klager over, at den nye iPod Nanos skærm er skrøbelig og dertil let ridses.

Skaderne på skærmen skulle optræde uden at den lille musikafspiller er blevet mishandlet på nogen måde.

Det er kommet så vidt, at flere sure Apple-kunder har startet deres egne websteder i protest mod problemet.

Det har nu fået Apple til at reagere.

Ifølge Apple skulle der være et skærmproblem med et fåtal enheder da der har været kvalitetsproblemer hos en underleverandør til Apple.

Apple vil bytte disse enheder uden diskussion.

I forbindelse med anklagerne om at afspillerens skræmoverflade let ridses bemærker Apple, at overfladen er den samme som bruges i de større iPod-modeller, og der ikke har været klager med disse afspillere.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere