| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Gem side som på skrivebord Af lusodana i Fri debat | 8 | 03/07/201414:12 | 17/08/201408:35 |
| 1 pc, 2 skærme, 2 tastatur Af i2rotten i PC | 2 | 07/05/201416:13 | 21/06/201410:17 |
| 2 netgear påsamme net Af nokia6500 i Routere & Switches | 2 | 07/05/201412:37 | 11/05/201422:56 |
| Ny computer - 9000 kr Af berner5300 i PC | 5 | 06/05/201422:51 | 07/05/201418:53 |
| Computer går sort skærm og fryser Af Chrizzdk i PC | 13 | 06/05/201422:20 | 28/07/201416:17 |
| Når man ikke kan/må "Skift drevbogstav og sti" - hjælp! Af Basviolasen i PC | 7 | 06/05/201420:02 | 11/05/201414:18 |
| Hvorfor præstere min computer så ringe? Af joakimhjensen i PC | 6 | 06/05/201400:34 | 10/05/201422:01 |
| Ang. musemarkøer i Windos7 Af Pansho i Fri debat | 11 | 04/05/201416:20 | 12/01/201601:43 |
| Forbindelse mellem PC og Smartphine Af ZeBa i Andet netværk | 10 | 02/05/201402:09 | 22/05/201400:16 |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |