Avatar billede j.robert Nybegynder
20. august 2001 - 12:52 Der er 3 kommentarer

Opstart af WebSite/firma

VIL DU VÆRE MED?

Går du og \"nusser\" med Webdesign, ASP, PHP, SQL, m.m i fritiden lidt for dig selv?

Brænder du lidt for at komme igang med noget større og samarbejde med andre mennesker enten online eller direkte. - Så har du det ligesom mig.

Jeg har planer om at samle nogle folk og få bygget noget op via Web.

Jeg har mange idéer, men hvad det endeligt skal ende med bliver afgjort i fællesskab.

Vi starter selvfølgelig på fritidsbasis og ser hvad det kan udvikle sig til.

Alle interessede(erfarne, som uerfarne)kan kontakte mig på j.robert@mail1.stofanet.dk

J. Robert
Avatar billede peterkopi Nybegynder
21. august 2001 - 10:24 #1
Jeg har et interessant projekt med et rimeligt potentiale, målrettet danske reklamebureauer i første omgang. Senere måske skandinavien, europa and who can tell?
Er ikke programmør, mere sådan en slags kuglestøber. Se evt. min profil!
Avatar billede j.robert Nybegynder
24. august 2001 - 02:58 #2
peterkopi >> Kan du ikke sende mig en mail?

J. Robert
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. august 2001 - 12:04 #3
Jowda, har bare lige været ude at spille lidt. Og tak for din i øvrigt!