Avatar billede brasso Forsker
24. august 2015 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Zonealarm free ikke Win 10 - 64 bit kompatibel

Hej
Jeg har til og med Win 7 brugt Zonealarm Antivirus+Firewall Free, og været rigtig glad for det. Nu har jeg opgraderet til Win 10, og pakken er blevet deaktiveret, da den ikke er Win 10 - 64 bit kompatibel. Hvilken ‘pakke' vil I anbefale? Den må gerne være gratis.
Hvis I oven i købet måske ved om Zonealarm laver en Free version til Win 10 - 64 bit, som jeg bare ikke kan finde, vil det være fint med et link til download.
Avatar billede milter Ekspert
24. august 2015 - 22:24 #1
Avatar billede milter Ekspert
24. august 2015 - 22:33 #2
Og nu har jeg ikke selv været hele downloadprocessen igennem, men hvis CheckPoint gør som de plejer, så kan den være lige så kompliceret som at bestille flybilletter hos Ryanair, dvs. du risikerer at ende med at sige ja til en masse, du egentlig ikke ønsker eller behøver.
Avatar billede brasso Forsker
24. august 2015 - 22:59 #3
http://download.zonealarm.com/bin/free/support/download/2016/rc/zaSetupWeb_140_508_000.exe

Dette link er kopieret fra siden du henviser til 'milter', det peger direkte på Webinstalleren, og det kørte perfekt, først med download og så kør. Denne installer, installerer både Firewall og antivirus Free.
Så hvis du lige lægger et svar kan jeg lukke tråden.
Tusind tak for hurtig hjælp.
Avatar billede milter Ekspert
24. august 2015 - 23:36 #4
Velbekom.
Avatar billede brasso Forsker
02. februar 2016 - 17:47 #5