Avatar billede bongo7 Praktikant
18. oktober 2015 - 15:27 Der er 1 kommentar

Hjælp til hjemmeside forside

Jeg ved ikke om der er et bedre sted at smide denne post op men, er der en venlig sjæl der mod lidt betalling kan lave en hjemmeside for mig. jeg har en klar og tydelig visuel forklaring til hvordan den skal se ud.
den burde ikke tage mange øjeblikke for en øvet. men nybegyndere er også velkomne til at byde ind med input.

der er tale om en enkelt side.

hvis du er intereret så send en besked med din email adresse så kan jeg sende dig billede og info så kan du komme med spørgsmål, pris osv.

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2015 - 16:11 #1
Ja det lyder jo nemt :)
Jeg vil gerne se hvad du har i tankerne, skriv til osj@device.dk