Avatar billede Carnac Forsker
26. februar 2017 - 22:52 Der er 3 kommentarer

Kan man bruge en android telefon som wifi-hotspot til en Macbook?

Hej eksperter.

Jeg har en Samsung Galaxy S7 mobiltlf.

Jeg overvejer at købe en MacBook Pro (uden touch-panel). Ved I om jeg kan bruge en android tlf (i dette tilfælde min Galaxy S7) som Wifi-hotspot for en Macbook?

Dette er nok afgørende for om jeg køber Mac´en.
Avatar billede kurtba Ekspert
26. februar 2017 - 23:31 #1
Ja. Den skal bare have et netværk og er ligeglad med, hvordan det er lavet. Jeg har lavet hotspot fra min android tlf. til både ipad og iphones.
Avatar billede sd8220 Seniormester
26. februar 2017 - 23:53 #2
Hejsa

Jeg har indtil videre haft fint held med at bruge enhver telefon, der vil dele sit netværk via WiFi, som hotspot for min Mac (eller iPad eller iPhone).

Så hvis du kan dele netværk nu fra din telefon til noget, så kan du også dele til din Mac, skulle jeg mene.

Om ikke andet kan du jo altid tage din telefon med ned i en butik, hvor de har Macen stående tændt, så kan du jo prøve efter.
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. februar 2017 - 03:01 #3
kurt54 enig med kurtba