Avatar billede mhv74 Praktikant
26. september 2017 - 09:28 Der er 6 kommentarer

Vil du lave en hjemmeside?

Hej

Jeg har en online tjeneste som jeg sælger til en stor del af mine kunder, som i forvejen har forskellige ting ved mig i et større system.

Nu vil jeg gerne sælge denne tjeneste for sig selv, det kræver dog en hjemmeside og lidt salgs arbejde. Det er her du kommer ind i billedet.

Lyst til at sætte en hjemmeside op som kan sælge denne tjeneste, og bidrage til salg af tjenesten, så fang mig,

Jeg tænker du er freelance/ selvstændig, som har lidt tid til overs.

Skriv gerne en besked med kontakt info hvis du er interesseret.
Avatar billede cht22 Professor
26. september 2017 - 10:00 #1
Har du overvejet wordpress / eCommerce?
Avatar billede mhv74 Praktikant
26. september 2017 - 10:14 #2
Det er fint, er du interesseret?
Avatar billede cht22 Professor
26. september 2017 - 11:43 #3
Nej jeg er ikke interesseret. Jeg ved ikke rigtig hvad det drejer sig om.
Avatar billede pstidsen Novice
01. oktober 2017 - 19:27 #4
Hej,

Jeg kunne godt være interesseret.

Hvornår skal siden være færdig?
Hvad er dit budget?
Har du en plan over, hvordan siden skal designes, og hvordan den skal se ud?
Avatar billede Mette Klein Novice
18. oktober 2017 - 21:00 #5
Jeg kunne godt være interesseret - jeg har blandt andet lavet: http://praktikjobs.dk

Er det noget i den stil, som du skal have lavet? Eller?
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
29. oktober 2017 - 21:12 #6
Hej

Det lyder rigtig spændende, det kunne jeg helt sikkert godt være interesseret i!
Bruger selv en del tid til dagligt på at lave hjemmesider og online markedsføring.
Jeg har blandt andet lavet https://bedste-sovesofa.dk/

Hvis det stadig er aktuelt, så kontakt mig endelig herinde eller på info@bedste-sovesofa.dk